نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
باید به تصمیم آنتونیو كونته احترام گذاشت!

باید به تصمیم آنتونیو كونته احترام گذاشت!

پیوستن آنتونیو كونته كاپیتان و سرمربی سابق یوونتوس به اینتر ناتزیوناله در روزهای اخیر سرخط بسیاری از رسانه‌های ورزشی بوده و همین باعث نگرانی و ناراحتی بسیاری از طرفداران یووه شده است؛ هوادارانی كه به هیچ عنوان تحمل دیدن ستاره سابق‌شان در جمع اردوی باشگاه رقیب را ندارند. انجلو دی‌لی‌ویو مدافع/هافبك سابق یوونتوس در دهه 90 میلادی اما در گفتگو با Raisport، پیوستن آنتونیو كونته به اینتر را تصمیم و انتخابی ناگریز در فوتبال حرفه‌ای دانسته است.

 

 

آنچه از اخبار برمی‌آید آنتونیو (كونته) به اینتر ناتزیوناله خواهد پیوست. اتفاقي كه اگر محقق شود مطمئناً به مذاق طرفداران یوونتوس خوش نخواهد آمد. اما فوتباليست‌ها، مربيان و مديران در فوتبال حرفه‌ای امروز ناگریز از چنین انتخاب‌ها و تصمیم‌ها هستند. خود من نیز پس از 6 سال حضور در یوونتوس و آمیخته شدن با تاریخ بیانكونری سرانجام به فیورنتینا پیوستم و در آن تیم از فوتبال خداحافظی كردم اما هرگز باعث نشد تا ذره‌اي از عشقم به يووه كاسته شود؛ اینها اتفاقات نانوشته فوتبال است و نباید متعصبانه و احساسی با آنها برخورد كرد.

 

گفتنی است انجلو دی‌لی‌ویو كه شش فصل متوالی همراه با آنتونو كونته در یوونتوس توپ ‌می‌زد، به همراه او تمامی عناوین ممكن در سطح اول فوتبال اروپا را (شامل: سریA، كوپا ایتالیا، سوپر كوپا ایتالیا، جام قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا، جام بین‌قاره‌ای) به دست آورد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: